✿ Nefelejcs ✿
egy olvasmányélmény, amit sosem felejtesz


Ajánló | Fotoszintézis
2019. február 20., szerda  ✿  Syntesia  ✿  Szólj hozzá! (0)

'hoy, Virágszálak!
A mai bejegyzés témája: Ázsia, és azon belül is az animék és a K-POP világa. Mondanom sem kell, hogy utóbbi nagyon megosztó műfaj, hiszen vagy utálják, mint a véres rongyot, vagy pedig nagyon-nagyon-nagyon szeretik. Nos, én személy szerint valahogy középen helyezkedek el, vannak számok, együttesek, akiket nagyon kedvelek - bár ez sosem volt őrült rajongás -. 
Értékítéletet nem hozok, nem erőltetek senkire semmit. Viszont Ázsia roppant érdekes és különleges kontinens nagyszerű országokkal. A mai blogunk, amit nagyon szívesen ajánlok figyelmetekbe, egy tizenéves leányzó otthona, aki rajong a K-POP és az animék világáért. 


Cím: Fotoszintézis
Író: Amber 
Téma: mindenes
Zsáner: fanfic, ajánlók, őszinte vélemények, Ázsia
Hossz: jelenleg 129 bejegyzés
Figyelmeztetések: fanfices történetekben gyakran előfordul: boy love//yaoi kinek hogy tetszik XD 
Fülszöveg: 
mi is ez?
Csak egy újabb személyes blog egy tizenéves fangirl billentyűzetéből. Posztok mindenféle dologról, amik engem foglalkoztatnak, akkor, amikor van ihletem. Ha ez a suta intró felkeltette az érdeklődésedet, nyugodtan nézz körbe! :)
-Amber
tömören
ázsia. fanficek. vélemények & elgondolkodtató posztok. zene.

Vélemény:
A blogot már jóóóó hosszú ideje követem, úgyhogy szerencsére tudok róla bőven beszélni. :D Alapvetően egy lelkes és aranyos leányzó a gazdája ennek a blognak, aki sok-sok érdekes posztot oszt meg a becses közönséggel a K-POP világáról, előszeretettel ír fanficeket - amik általában animések, de találkoztam zenés fanficcel is. 
A blogján 3-4 nagy kategóriába sorolja be az eddigi posztokat, ami szerintem nagyon jó ötlet, mert sokkal átláthatóbb, mint egy sima archívum. Az első kategória: Minden, ami olvasás & írás: ahol leginkább fanfices történetekkel, néhány könyves bejegyzéssel is találkozhat az arra tévedő. Leginkább az animés ficek vannak többségben, de előszeretettel ír Amber zenés ficet is, úgyhogy van miből mazsolázgatni, akik szeretik az ilyen témájú irományokat. :) A blogon fut egy Disney-Haikyuu au-s projekt is, ami szintén egy általa írt, 3 részes sorozat.  A Minden, ami mozgókép kategória alatt pedig leginkább anime, film és játék véleményeket találni, de természetesen bekszúszik ide néha egy-egy tag is. Nekem a kedvenceim a játék ajánlók, mert elég korrekten kitér a hibákra de ezek mellett mégis meghozza az ember kedvét, hogy játszon velük. :D Végezetül az Eszmefuttatásokban olvashatunk kicsit személyesebb posztokat nem mintha eddig nem lettek volna személyes posztok XD Külön érdekes élmény volt olvasni a zenei stílus változásáról, nálam is valami ilyesmi ment végbe, csak én a pop-tól messze sodródván elmetálosodtam. XD 

Ajánlom azoknak, akik szeretik a gay shippeket, koreai zenét, de ha még ezek nem is fogják meg őket, szerintem mindenképpen érdemes bogarászni a bejegyzések között, mert a blog ahogy fentebb is írtam sok mindenről szól. Ha felkeltette az érdeklődéseteket akkor:

Fotoszintetizáljatok tovább
IDE

Legyetek jók, ha tudtok!
Hana voltam! :D

Címkék: ,