✿ Nefelejcs ✿
egy olvasmányélmény, amit sosem felejtesz


Elhull a virág, eliramlik az élet...
2019. március 31., vasárnap  ✿  Unknown  ✿  Szólj hozzá! (4)

Ciao a tutti!

Még egyszer utoljára...

Kicsit nehéz most szavakba öntenem mindent, ami a fejemben kavarog, hiszen két csodás hónap áll mögöttem, mögöttünk. Viszont meghoztam egy komoly döntést, ami a blog szempontjából végleges:

a nefelejcses kaland számomra véget ért.

Egy olyan helyzet alakult ki az életemben az iskola és az egyéb problémák miatt, hogy szinte semmire sincs időm. Ha mégis akad egy-két szabad percem/órám, inkább magammal foglalkozom, mintsem a blogokkal, mert lelkileg nagyon ki vagyok merülve. És nem szeretnék egy olyan tagja lenni a közösségnek, aki nem csinál semmit, csak a csoport chatben osztja az észt, meg folyamatosan egy depressziómocsárban dagonyázik.

Az is hozzátartozik, hogy sosem volt erősségem a csapatmunka. Voltam én már tagja a Jó Blogok Tárházának is, valamint Lucyval működtettünk egy design- és kritikablogot, de egyik sem volt hosszú életű számomra. Kellemetlenül éreztem magam, ha nem volt időm posztolni, és egy idő után alábbhagyott az a csekély lelkesedésem is, amivel nekivágtam az egésznek.

Sokat gondolkoztam és mérlegeltem, mitévő is legyek, de ez a döntés tűnt a legkisebb rossznak. Azt még megvártam, hogy elkészüljek az utolsó bevállalt ajánlóval, hogy ne hagyjak magam után „gyomlálásra szoruló dolgokat”. És mivel nyárig még a saját blogomra sem lesz időm, úgy gondoltam, hogy még időben jelzem mindenkinek, mi a helyzet.

Szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki hozzátett ehhez a csodás két hónaphoz, és örömmel tölt el, hogy egy jó közösség tagja lehettem. És nagyon sajnálom, hogy csak így faképnél hagyok mindenkit, de remélem, hogy idővel majd megértitek, miért döntöttem így.

Sok sikert, örömöt és jó pillanatot kívánok mindenkinek!

Leah

Címkék: